27. janvāra nodarbība “Digitālais mārketings”, ko vadīja Edgars, Koroņevskis bija veltīta digitālā mārketinga pamatjautājumiem, kam un kāpēc veidot reklāmu digitālajā vidē, kā komunicēt saturu un radīt tā uzticamību. E. Koroņevskis dalībniekiem piedāvāja vairākas noderīgas brīvpieejas interneta saites, ko dalībnieki var izmantot gan digitālā satura, gan struktūras plānošanā, gan fotogrāfiju apstrādei un mājas lapas veidošanai, kas noderēs nākamajā projekta posmā, veidojot reklāmu kādai no bioloģiskajām saimniecībām, popularizējot to produkciju savu vienaudžu vidū.
Dzīvot zaļi?! Jaunumi
Projekts “Dzīvot zaļi?!” ir mūsu izvēle
Šis kopīgs projekts, kurā satiekas pārstāvji no dažādām kopienu grupām, lai kopīgi risinātu mums visiem svarīgus jautājumus par zaļo dzīvesveidu, klimatu un bioloģiskajiem produktiem. Tā ir iespēja mums katram padomāt par Eiropas Zaļo kursu un pārdomāt Vairāk…