2020. gada 8. martā mūsu skolas 12.a klases skolēni Kirils Gončarovs un Maksims Zlatkovskis ir piedalījušies Regionālajā skolēnu zinātniskajā konferencē.
Kirils Gončarovs prezentēja savu darbu Sociālās un ekonomiskās ģeogrāfijas sekcijā. Darba tēma – ”Urbanizētas vides ietekme uz iedzīvotāju pārvietošanos Rīgā un Pierīgā” (darba vadītāja: ģeogrāfijas skolotāja Nadežda Gļebovska). Kirils Gončarovs ir ieguvis 3. pakāpes diplomu. Savu personisko ieguvumu no ZPD izstrādes Kirils raksturo šādi:
“No sākuma es gribētu teikt, ka zinātniski pētnieciskā darba izstrādē ir daudz vispārējo ieguvumu: tas ļoti labi iemāca laika plānošanu, attīsta literāro un zinātnisko valodu un publisko runu, palīdz sagatavoties universitātei. Un, protams, zinātniski pētnieciskā darba izstrāde dod iespēju iedziļināties kādā konkrētā tēmā, kas var palīdzēt universitātes un bakalaura programmas izvēlē. Tieši rakstot darbu sociālajā ģeogrāfijā, es esmu sapratis to, ka gribētu studēt socioloģiju Latvijas Universitātē. Zinātniski pētnieciskais darbs ir brīnišķīgs veids, kā katrs varētu iepazīties ne tikai ar izvēlēto tematu, bet arī ar sevi!”
Maksims Zlatkovskis prezentēja savu darbu Ekonomikas un uzņēmējdarbības sekcijā. Darba tēma ir ”Y un Z paaudzes rīcību ietekmējošie faktori inovatīvu produktu izvēles procesā” (darba vadītāja: ekonomikas skolotāja Jeļena Šalkovska). Maksims Zlatkovskis ir ieguvis 2. pakāpes diplomu. Savu darbu viņš ir veiksmīgi ir prezentējis arī Latvijas 44. skolēnu zinātniskajā konferencē. Savu personisko ieguvumu no ZPD izstrādes Maksims raksturo šādi:
“Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ir krietni vitāla prasme ikvienam, kuram jāturpina savas mācības augstākajā izglītības iestādē. Zinātniski pētnieciskā darbība skolā ļauj izglītojamiem kritiski vērtēt apkārtējo pasauli, komunicēt ar viedokļu līderiem, paplašināt savas domāšanas horizontus, izzināt pasaules pamatveidojošās matērijas un idejas. Tā ir pakāpeniskā izaugsme, kurā skolēns kontaktē ar tām lietām, kuras veido mūsu realitāti.”